?

Log in

 
 
05 September 2009 @ 08:05 pm
 
moved from violet_banana

most posts are friends only, add and comment if you want


//thanks for header, as always, for my amazing 69birbantavenue!
 
 
 
azn_mix on September 5th, 2009 06:09 pm (UTC)
.. jaki lay.. XD
smooth as silk, cool as air: diva7seasatleast on September 5th, 2009 06:10 pm (UTC)
jak szybkoXDDD

seksowny prawda?;D (co z Twoim gadu?@@)
azn_mix on September 5th, 2009 06:11 pm (UTC)
bo ja jestem szybki xP

nie wiem o.O ? wydaje mi się normalne XDDD ale mówiłam, że gg jest do dupy i rżnie jak Hara fryzy >_>
smooth as silk, cool as air: gaybar7seasatleast on September 5th, 2009 06:16 pm (UTC)
to rodzinne x)


haru-haru eh xx
this is the new shit.: king dieajisai_xxx on September 5th, 2009 06:20 pm (UTC)
Sere, why?! XD

lay jest mrrr.
smooth as silk, cool as air: adjiomiorjio7seasatleast on September 5th, 2009 06:25 pm (UTC)
for money!


a jak, moja dupa;D (w koncu podoba mi sie jakis meski mezczyzna! co tutaj sie dzieje!)
general hwang.: music ; f(x) ; come on baby69birbantavenue on September 5th, 2009 06:32 pm (UTC)
bosz, trzeba inny header zrobić... jakbym dopiero ps'a dostał....
smooth as silk, cool as air: gaybar7seasatleast on September 5th, 2009 06:35 pm (UTC)
dopsze jest!!!!! moszesz mi ikonki zropic:DDDD
keep in mind that i love you。: cs ✖ always be minedirtyeyedgirl on September 5th, 2009 07:26 pm (UTC)
no to ze moge byc czyjas inspiracja, to juz wogle... XD
i kocham ten laj, ale mimo wszystko, samsung to nasza LOLA! :3
smooth as silk, cool as air7seasatleast on September 5th, 2009 07:32 pm (UTC)
a co! stefan iz stefan ♥
samsung to moja dupa z korei no 1, nie ma lepszej! (temin jako nieletni sie nie liczy...o jego tylku jeszcze nie wolno rozmawiac)
Evey: Toshiya → Smilekissed_pick on September 6th, 2009 01:01 pm (UTC)
Added u again ♥ (Damn, I'm slowly thinking of moving, too... XDD)
smooth as silk, cool as air: zony!7seasatleast on September 6th, 2009 03:30 pm (UTC)
thanks!<3 owww, i like your usernameXD but changes in september are good
Kiwi: I never even knew how much I wanted youshunshunsweep on October 20th, 2009 08:33 pm (UTC)
I don't really remember exactly how I ended up here, but Blixa Bargeld, G-Dragon, fashion, Tetsuji Tamayama and yaoi!
I didn't think another one existed....
smooth as silk, cool as air: syneczek7seasatleast on October 21st, 2009 01:35 pm (UTC)
haha, life is full of suprises! *adds*
Kiwi: Junsushunshunsweep on October 21st, 2009 06:21 pm (UTC)
Yay ^^
*adds back*
fidottt: Chansung says he loves ME. :Dfidottt on October 24th, 2009 03:48 am (UTC)
You seem to be Mir, Chansung and Minho's fangirl? OH SO AM I. Can I add you? :D
smooth as silk, cool as air: miencho7seasatleast on October 24th, 2009 12:00 pm (UTC)
haha of course ♥ lets spread the love xD
Minq: joon smile <3xmare_imbrium on November 30th, 2009 03:08 pm (UTC)
Lita mi powiedziała, że ktoś tu JooMi na świecie szerzy, więc pragnem dodać i let's be friends :DDDD
smooth as silk, cool as air: mirek7seasatleast on November 30th, 2009 05:16 pm (UTC)
haaai! ♥ ja jestem ojcem sukcesu joomi, jednym z pierwszych lansujacych ow zestawienie 8D *dodaje rowniez*
Minqxmare_imbrium on November 30th, 2009 05:51 pm (UTC)
No wiem, ja jestem jedna z pierwszych co sie do comm przyłączyła... 8D Tylko nie wiedziałam, że to rodaków robota lol. No, ale ja sama pierwszy joomi fanfik napisałam, więc nie jestem tak w tyle XDD

Joomi jak nic są nam wiele winni. XDDDDDD
smooth as silk, cool as air: blingbling7seasatleast on November 30th, 2009 05:53 pm (UTC)
8D teraz wiesznelismy, bo ja mam mature z matematykiXD! i w ogole jakos czasu ni ma. ani oni nie dostarczaja ostatnio wody na mlyn naszej chorej wyobrazni =(


uhhh tak, niech juz wyciekna te domowe pornosy xD
Minqxmare_imbrium on November 30th, 2009 05:58 pm (UTC)
No nie dostarczają, dlatego tymczasowo fangirluję Beast lol.
Ale Joonowi będę wierna. =3 Doczekamy się pornosów w końcu!

Mature z matematyki 8D

RIP, baby.

/daj mi swoje gg zanim umrzesz XD

smooth as silk, cool as air: gain7seasatleast on November 30th, 2009 06:20 pm (UTC)
oh ja tez sie cos ostatnio przerzucilam xD


dziekuje u.u; rocnzik krolikow doswiadczalnych, krw. nie stac ich juz nawet na probne matury i nam odwolali >_>


/7089090, wiecznie niedostepna, takze bez krepacji : D
Minq: taec Vxmare_imbrium on November 30th, 2009 06:35 pm (UTC)
that's okay, bo jak sie kogos nie zna dluzej to na gadu po 3 zdaniach nie ma o czym rozmawiac XDDDD

ale jakby co, dobrze miec numer 8D moj to 6216184

nono, mam nadzieje ze jak kroliczki przekicaja przez te matematyke to odwiedzisz krk, bo mi powiedziano, ze na sylwestrze ciebie nie bedzie ;(


smooth as silk, cool as air: syneczek7seasatleast on November 30th, 2009 07:36 pm (UTC)
tak, dobrze to znam xDD zapisane;D

taak, przekicac musza i do uw dokicac, bo bedzie bida xD mezula mi w domu zatrzymali, a bez meza nie pojade=( ale wakacje dlugie, takze i na prace i na wyjazdy sie znajdzie czas, a krakow to juz od dawna planuje;D
neimhalleneimhalle on February 7th, 2010 08:28 am (UTC)
Hej, z tej strony ex-kein_no_hitsugi. Mogę prosić o dodanie? Proszę ♥
smooth as silk, cool as air: jonghun7seasatleast on February 8th, 2010 12:00 pm (UTC)
aww oczywiscie ♥
bae_wumbobae_wumbo on June 2nd, 2010 10:28 pm (UTC)
Adding you if that's okay~. Totally excited to read your fics.
smooth as silk, cool as air: khunnie7seasatleast on June 3rd, 2010 10:12 am (UTC)
ofc it is ♥ but my lj is dead : ( anyways glad u like them ♥♥